" Ami nem öl meg, az megerősít" topjoy-os (azt hiszem almás volt) kupak belseje

Eye of tiger

Eye of tiger

nulladik - vagy mínusz egy

2016. szeptember 27. - jenoszaz

Nehéz a kályhától indulni, de illene, így hát induljunk onnan.. Illetve biztosan fogok csapongani, de nem ez az egyetlen és legnagyobb hibám, szóval csapjunk a közepébe:)

Negyven múltam, jó sok fóbiával, per pillanat félig-meddig állás nélkül, de feleséggel és gyermekkel ellátott státuszban töltöm a napjaim.

Soha életemben nem voltam sportoló - persze voltak korszakaim, meg "mindig csináltam valamit", de felnőtt fejjel tényleg nem voltam rendszeres, edzős-versenyzős környezetben huzamosabb ideig. Nagyon régen montiztam, egy-két maratonon indultam is, meg sokszor elkezdtem futkározni (netes edzéstervek, biztosan megvan sokaknak ez az állapot), de valahogy nem éreztem soha az én világomnak. Ennek minden bizonnyal oka a 183cm/90kg paraméter, illetve egyes életszakaszokban ennek különböző (értsd: 130 kilós kövér disznó) változatai. (Én mondjuk azt tartom, hogy vastag a csontom, és ezért vagyok melák, de ezzel többen vitatkoznak)

Lényeg a lényeg, a fiam pár hete iskolás, és annak rendje és módja szerint kikönyörögte, hogy karatéra járjon. Meglepő módon (eddig a foci volt az isten) kitartóan jár, élvezi, innen is köszönet Tibor Sensei-nek (http://www.wado-kai.hu/) ! Na, ekkor kezdett valami motoszkálni bennem, hogy hát nekem is, meg miért ne, középiskolában shotokanoztam egy rövid ideig, meg szintén akkor voltam a Bíber Pali bácsinál (http://palibacsi.net/index.php/eletrajz) aikidózni is egy fél évet, szóval hát van nekem harcművész múltam, meg ilyenek.

A gondolatot tett követte, és pár éjszakán keresztül Google barátommal kutattam, mibe is kellene vágnom a fejszémet. (Ebből is látszik, hogy nem az az impulzus vásárló típus vagyok, szeretem körbejárni a témát)

Namost nem tudom, ki mit tapasztalt ebben a harcművész/küzdősport témában, de én nagyjából arra jutottam, hogy vagy a keleti szellemiséggel felturbózott karate/kungfu/kenpo (sosem tudom, n vagy m kell bele) /thaibox/ninjucu (bocs, ha kihagytam valamit) áll szemben a "hagyományos" box/bírkózás/judo/jiu-jitsu típusokkal. (Ez volt a legdurvább egyébként, amit találtam: )

Némi mélázás után aztán megszületett a döntés, BJJ-re fogok járni!

Aki nem tudja mi ez, tessék megnézni itt: http://www.graciebarrahungary.com/

Ja igen, ma este hétre megyek az első edzésre, lehet drukkolni.

Terveim szerint lesz majd egy előtte-utána fotó, egyrészt a biztonság, másrészt az érdekesség kedvéért:)

A végső cél meg természetesen egy ilyen test/tesztoszteron szint meg tetkók:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eyeoftiger.blog.hu/api/trackback/id/tr4111747209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása